heidis

Kommentarer

Postat av: Astrid

Publicerad 2009-01-06 20:28:07

Hoppas att du tycker om din nya blog

Postat av: Heidi

Publicerad 2009-01-25 10:37:59

Ja, Astrid, du är alltför vänlig!

Jag kommer att skriva något då och då men utan den kontinuitet de flesta bloggare håller sig med. Det blir om skilda saker (mitä sylki suuhun tuo...som finnen säger)- alltså vad som dyker upp i huvet just då. Någon gång en dikt som berör, en annan gång funderingar runt en människa jag träffat eller...ja, vi får se. Berättelser från flydda tider skriver jag helst på annan plats ändå. Det är länge sen jag skrev något där nu. Det kanske kommer något nytt snart eller så tillfredställer detta forum min lust att uttrycka mig och berätta.

Ett varmt tack till dig Astrid för dessa år, denna möjlighet, för den du är, för vänskapen! Allt gott till dig önskar Heidi.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela